Contactpagina Slimroken
Voor al uw vragen, opmerkingen of onverhoopt een klacht kunt u ons op de volgende manieren bereiken:
Showroom & afhalen
Werkmansbeemd 26
4907EW Oosterhout
Maandag t/m donderdag: 09:00-17:30 uur
Vrijdag: 09:00-17:00 uur
Gratis parkeren voor de deur!
E-mail
Chat
Op de website vindt u rechtsonder onze chatfunctie. Wanneer wij online zijn en direct kunnen antwoorden ziet u: "Vragen? Chat live met ons!" Wanneer wij offline zijn ziet u: "Vragen? Stuur ons hier een bericht".
Wanneer u offline een bericht achterlaat is ons streven ook hier om u binnen 4 kantooruren geantwoord te hebben.
Telefoon
*Belt u met een vraag over een factuur of bestelling?
Wij verzoeken u vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.
Post (Vragen, opmerkingen en/of informatie)
Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.
Ons adres:
Slimroken.nl
t.a.v. afdeling Klantenservice
Biezenbeemd 1
4907EE Oosterhout
Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen. Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.
Post (retouren)
U kunt uw retour sturen naar:
Slimroken.nl
t.a.v. afdeling Retouren
Werkmansbeemd 32
4907EW Oosterhout
Lees hier meer over Retourneren.
Klachtenprocedure
Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.
Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u als tevreden klant te houden.
U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief. Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.
Wij zullen binnen 4 kantooruren reageren wanneer uw klacht ontvangen is, en meteen aan de oplossing van uw klacht gaan werken. Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 8 dagen is opgelost.
Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, vragen wij u dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst word het probleem door ons onderzocht. Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug. Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.
Geschillencommissie
Mocht u, ondanks onze inzet om uw klacht altijd naar 100% tevredenheid op te lossen van mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509LP Den Haag
www.sgc.nl
Of richt u aan het Europese Online Geschillenplatform (ODR) middels ec.europa.eu/consumers/odr/