Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Contact

Voor al uw vragen, opmerkingen of onverhoopt een klacht kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

Showroom/afhaalpunt:
Werkmansbeemd 26
4907EW Oosterhout

Maandag t/m vrijdag: 09:30-17:30 uur

Gratis parkeren voor de deur!
 



Email:
U kunt onze klantenservice mailen op info@slimroken.nl
Wij streven ernaar om alle mails binnen 4 kantooruren beantwoord te hebben.





Chat:
Op de website vindt u rechtsonder onze chatfunctie.
Wanneer wij online zijn en direct kunnen antwoorden ziet u: "Vragen? Chat live met ons!"
Wanneer wij offline zijn ziet u: "Vragen? Stuur ons hier een bericht".

Wanneer u offline een bericht achterlaat is ons streven ook hier om u binnen 4 kantooruren geantwoord te hebben.


  

Telefoon:
U kunt onze klantenservice bereiken op nummer : 085 - 273 83 17

 Maandag t/m Vrijdag             09.30 - 18.00            
 Zaterdag  Gesloten

*Belt u met een vraag over een factuur of bestelling?

Wij verzoeken u vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of
factuurnummer bij de hand te houden.




Post: (Vragen/opmerkingen/informatie)
UIteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.
Ons adres:

Slimroken.nl
t.a.v. afdeling Klantenservice
Biezenbeemd 1
4907EE Oosterhout

Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen (via telefoon,mail etc.)
Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.




Post (retouren)
U kunt uw retour sturen naar:
 
Slimroken.nl
t.a.v. afdeling Retouren
Werkmansbeemd 32
4907EW Oosterhout 

Lees hier meer over Ruilen/retourneren


 

Klachtenprocedure:
Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de
afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.

Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en
u als tevreden klant te houden.

U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief.
Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.

Wij zullen binnen 4 kantooruren reageren wanneer uw klacht ontvangen is, en meteen
aan de oplossing van uw klacht gaan werken.
Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 8 dagen is opgelost. 

Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, vragen wij
u dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst word het probleem door ons onderzocht.
Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug.

Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.


 

Geschillencommissie
Mocht u, ondanks onze inzet om uw klacht altijd naar 100% tevredenheid op te lossen van
mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kunt u deze voorleggen aan de
geschillencommissie Thuiswinkel

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509LP Den Haag
www.sgc.nl

Of richt u aan het Europese Online Geschillenplatform (ODR) middels ec.europa.eu/consumers/odr/




Met vriendelijke groet,

Het Slimroken.nl Team!